כבש את חקלאי הצפון: חומר דוחה מים לנעליים

החורף הצפוני ידוע כחורף גשום וקשה, החקלאים הם אלו שנתקלים בו בעוצמות הכי חזקות, לכו תעבדו שטח אחרי שבוע חורפי, האדמה הבוצית שואבת אותך פנימה, הכלים החקלאיים שוקעים והשלוליות ענקיות!! אך בחורף האחרון חקלאי הצפון גילו תכשיר חדש הדוחה מים מהנעליים והבגדים שלפחות מקל את עבודתם בשטח כשהם לא רטובים וקופאים.

חומר דוחה מים שישאיר את הגרביים שלכם יבשות בתוך הנעליים

אם בעבר היו צריכים החקלאיים ללבוש מגפיים מסורבלות בכדי ללכת בבוץ שנמצא בשטחים החקלאיים שלהם וללבוש חליפת סערה כדי לא להירטב עד עמקי נשמתם החורף הם גילו שאין כל צורך בכל זאת… יש חומר חדש על בסיס ננו טכנולוגיה שדוחה מים ומשאיר כל בד יבש ונקי בין אם אלו נעליים או בים אם אלו מכנסיים וחלוצות.

חומר הננו טכנולוגיה שמיוצר בגרמניה ומשווק על ידי חברת ננו פרוטקשן למעשה מגן על הנעליים והבדים באמצעות כך שהוא יוצר שכבת הגנה הידרופובית דוחה מים, שמנים ולכלוך בכל צורותיו, לאחר הריסוס מחכים 24 שעות בהן השכבה ההידרופובית נוצרת ומתגבשת ואז הנעליים מוכנות לניסוי ראשוני, שפכו עליהם מים וראו איך הם מחליקים מהן ולא נספגים.

ראו דוגמא מצולמת על נעליים ועל חולצה מאת אתר ננו פרוטקשן:

איך משתמשים בחומר בכדי להשיג הגנה הכי טובה?

ובכן הטיפ הכי חשוב שאנו יכולים לתת לכם כדי להשיג את ההגנה הכי טובה לנעליים והבגדים שלכם הוא לדאוג כי לפני ריסוס התכשיר שטח הבד עליו מרססים את החומר נקי לחלוטין מכל אבק ולכלוך וייבש כדי שהחומר יצליח להיספג אל תוך סיבי הבד בצורה הטובה ביותר.

הוראות שימוש להגנה טובה יותר:

  1. נקו את הבד או הנעליים עליהם אתם הולכים לרסס את התכשיר היטב מכל לכלוך הכי קטן שיכול להיות, השתמשו בסרט דבק מיוחד להסיר את הלכלוכים הקטנים שעיניכם לא רואות ודאגו כי פיסת הבד יבשה לחלוטין בטרם הריסוס של התכשיר עליה.
  2. רססו את התכשיר בצורה אחידה ממרחק של 10 ס"מ לפחות ולאחר מכן השתמשו במברשת שיניים נקייה (כמובן שלא להתשמש אחר כך עוד במברשת שיניים הזו) כדי לדאוג שהחומר יגיע לכל חלקי הבד ויספג היטב מבלי להשאיר אזורים שבהם אין חומר.
  3. תנו לחומר להתייבש לפחות 24 שעות כדי להשיג את ההגנה המטבית על פיסת הבד או הנעליים.

כמה זמן החומר מחזיק מעמד על הנעליים או הבד?

החומר יוצר שכבת מגן הידרופובית, אותה שכבה נשחקת עם הזמן וההגנה לאט לאט יורדת עד כדי כך שהיא כבר לא תגן ותדחה מים, הזמן שיקח עד שהיא תגיע למצב שהיא לא מגנה יותר תלוי בעיקר במידת השימוש והשפשוף שעוברים הנעליים או הבד עליו היא מגנה, אם יש רמה גבוה של מגע אז סביר להניח שהזמן יקוצר אם רמת המגע נמוכה אז מן הסתם יקח זמן רב עד שהיא תתפוגג.

עוד כותרות