טיסות לחו"ל עם חברות לוו קוסט

בשנה האחרונה ישראל חתמה עם האיחוד האירופאי על כניסתם של חברות תעופה נוספות לזירה הישראלית ובכך לאפשר לאזרחים ישראליים לטוס בשירות הנקרא לוו קוסט עליו נרחיב בהמשך ולחתוך את עלויות הטיסה בכ- 50%!!!

כיום האזרח הישראלי יכול להחליט האם הוא רוצה להתפשר על כמה מהשירותים שמציעות הטיסות הרגילות ולחסוך כסף שאותו יוכל לבזבז על קניות ועל אטרקציות ביעד אליו הוא טס.

מהי בכלל טיסת לוו קאוסט?

ובכן טיסת לוו קוסט היא טיסה אשר מאפשרת לכם לחתוך את המחיר עד כ- 50% מהמחירים אותם מציעות חברות התעופה האחרות ליעד הספציפי אליו אתם טסים, את הקיצוץ המשמעותי הזה במחיר יכולות לבצע חברות התעופה לאחר שהן מורידות כמה מהשירותים הבסיסיים (בעיקר ארוחה ושתייה המוגשים בטיסות רגילות).

אז אם אין לכם בעיה להכין לעצמכם סנדוויצ'ים מהבית ולקנות בדיוטי פרי בקבוק מים גדול עם כוסות לעצמכם ולילדים אז הרי ששווה לכם להזמין טיסה בלוו קוסט ולחסוך עד כמה מאות דולרים לכל צד של טיסה (במידה ואתם רוכשים כמה כרטיסים).

איך מוצאים טיסת לוו קוסט ליעד אליו אני רוצה לטוס?

כניסתן של חברות התעופה המציעות טיסות לוו קוסט טרפה את הקלפים מצד הרבה מאד אתרים גדולים וחברות נסיעות שהרווח שלהן נשחק בצורה מאסיבית בעקבות קח ולכן לא שמו על סדר היום שלהן את טיסות הלוו קוסט ואם כבר הכניסו את הטיסות הרי שהייתם צריך לנבור בתוך האתר כדי להגיע אליהן וגם אז היו מוצגות לכם טיסות "לא אטרקטיביות" כמו יעדים לא רלוונטיים או טיסות לוו קוסט שהמחיר שלהן כבר לא רחוק מהמחיר של טיסות רגילות.

אתר וואלה טורס היה אתר התיירות הראשון שהציג בצורה מסודרת את טיסות הלוו קוסט לצד טיסות רגילות ככה שמי שמחפש אך ורק טיסות לוו קוסט ימצא את מבוקשו אך גם יוכל להשוות זאת מול מחירי טיסות רגילות ליעד.

היום כבר ניתן למצוא עוד אתרים שמציגים את טיסות הלוו קוסט בצורה מסודרת ובולטת לעין כדי שהגולשים יוכלו להבחין בהם ולבדוק את העלויות, כמו כן יצאו אפליקציות כמו לדוגמא חוליו ולוקו שמציגות אך ורק טיסות לוו קוסט.

מה עם מלון?

בעבר היה נהוג למצוא דיל שכולל בתוכו טיסות הלוך חזור ומלון, היום לאחר שטיסות הלוו קוסט נכנסו לשוק בסערה החבילות הללו כבר לא כל כך רלוונטיות ואת בתי המלון אפשר להזמין לבד דרך אתרי התיירות השונים, היכנסו לכל אתר תיירות מוכר ואמין, רשמו את העיר בה אתם רוצים למצוא מלון, הקלידו את רמת הכוכבים שאתם מצפים לקבל, הקלידו את המרחק הממוצע של המלון ממרכז העיר ועיינו בין התוצאות, בררו את המחיר ואת תגובות הגולשים לגביו וככה תוכלו לבחור נכון.

עוד כותרות