חופשה מושלמת בחיפה

חושבים על יציאה לחופשה בעיר הצפונית חיפה? אם כן, יש לנו כמה המלצות מיוחדות עבורכם אשר יהפכו את החופשה שלכם למושלמת.

ביקור בגנים הבהאים בחיפה

הגנים הבהאים כוללים 19 גנים מדורגים אשר מתחילים מראש הר הכרמל ועד לתחתיתו במושבה הגרמנית, כאשר באמצע הגנים נמצא מקדש בעל כיפת הזהב בו נמצא מקום קבורתו של נביא הדת הבהאית. מלבד לימוד על הדת הבהאית ועל המסורת שלה, ביקור בגנים הבהאים מעניק מגוון רחב של חוויות כמו הנאה מנופים מרשימים ומיוחדים מאוד של הכרמל, של נמל חיפה ושל המפרץ, וטיול בשבילים מסודרים בין ערוגות של פרחים ססגוניים וצמחיה ירוקה ומטופחת.

שעות פעילות: כל השבוע, בשעות 9:00 עד 17:00. הגנים הקרובים אל המקדש נסגרים בשעה 12:00. בימי חג של הדת הבהאית, ביום כיפור ובימי גשם סוערים הגנים סגורים.

מדעטק – מוזיאון המדע חיפה

אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת ומהנה גם להורים וגם לילדים, המדעטק בחיפה יכול להעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר. המדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, לטכנולוגיה ולחלל הוא מוזיאון המדע הגדול ביותר שניתן למצוא בישראל. במקום ניתן למצוא מעל 20 תערוכות אינטראקטיביות קבועות, ולרוב בחופשות מיוחדות ניתן למצוא גם תערוכות ייחודיות חדשות. המדעטק מעניק לכל המשפחה – גם למבוגרים וגם לילדים – אפשרות ליהנות מאטרקציות ומחוויות שלא ניתן למצוא בכל מקום.

שעות פעילות: ימים ראשון-רביעי: 11:00 עד 15:00, ימי חמישי ושבת: 10:00 עד 17:00, ימי שישי: 10:00 עד 14:00.

מלון דן חיפה

אם אתם מחפשים דילים למלונות בחיפה אשר ישדרגו את החוויה שלכם בעיר חיפה, בדקו דילים ומבצעים על מלון דן כרמל בחיפה. דן כרמל הינו מלון היוקרה הראשון שהוקם בעיר חיפה, והיום הוא נחשב לאחד מהמלונות המבוקשים ביותר בארץ.

המלון כולל חדרים מחודשים ומפנקים מאוד, הכוללים את כל מה שתזדקקו לו במהלך החופשה – עיצוב מרשים, רהיטים נוחים, חדרי אמבטיה ענקיים, מסכי טלוויזיה גדולים ועוד מגוון רחב של אביזרים ותוספות.

בנוסף, במלון דן חיפה ניתן למצוא את אטרקציית "דנילנד" המתאימה לילדים מרשת מלונות דן. מדובר במועדון ייחודי אשר הוקם עבור ילדים ומאפשר להם ליהנות ולשחק בזמן שההורים נהנים משקט ומפינוקים אחרים של מתקני המלון. במועדון ניתן למצוא מדריכים ומשגיחים מנוסים ומקצועיים ומגוון רחב של סדנאות, סרטים, משחקים וכן הלאה. מועדון דנילנד פעיל בסופי שבוע, בחגים ובחופשות הקיץ בלבד, לכן כדאי לברר על כך לפני היציאה לחופשה.

לסיכום

העיר חיפה יכולה להעניק לכם מגוון רחב של אטרקציות וטיולים, ואפשרות לינה באחד מהמקומות המבוקשים והמרשימים ביותר בישראל. אם אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם בארץ ורוצים לנצל את הזמן באופן הטוב ביותר וליהנות מחוויות שילוו אתכם כל החיים, חופשה בעיר חיפה היא בהחלט הבחירה הנכונה.

עוד כותרות