יש כ"כ הרבה דירות חדשות למכירה בקריות – כך תבחרו את הדירה שלכם

ישנן הרבה דירות חדשות למכירה בקריות, וזה מעולה, עבורנו כרוכשים, מכיוון שכיום, עומדת בפנינו האפשרות ליהנות מדירה חדשה, בסביבה ירוקה, עם אווירה קהילתית של עיר קטנה, אבל עם כל השירותים והפסיליטיז שיכולה עיר גדולה להציע.

אז מה מציעות דירות חדשות למכירה בקריות?

קודם כל, מיקומן, בקריות שליד חיפה, כבר הופך אותן לפריפריה, אבל במובן הטוב והחיובי של המילה. הן נהנות מכל המגוון שיש לעיר הגדולה הסמוכה להציע, אבל, לא רק ממנו, שהרי הן עומדות בפני עצמן כיחידה מוניציפאלית עצמאית. כלומר, כאשר אתם גרים, למשל, בקריית ביאליק, קריית מוצקין או בקריית אתא, יש לכם ראש עיר משלכם, שדואג לאינטרסים שלכם, יש לכם מוסדות חינוך רבים וטובים ליד הבית, יש לכם סניפים של קופות חולים שונות. אבל , אם לא בא לכם על כל אלה, תמיד תוכלו להגיע למקבילים לכך שבחיפה או בקריה הסמוכה, וזה רק במרחק נסיעה קצרה ברכבת, באוטובוס או במטרונית.

שנית, ה"קריות" הן אשכול של ישובים הצמודים זה לזה, והתושבים בכל אחת מהן יכולים ליהנות גם מההיצע של הקריות הסמוכות. למשל, בקאונטרי קלאב גלי גיל, הנמצא בקריית מוצקין, ניתן למצוא חברים (נשים, גברים וילדים) לא רק מקריית מוצקין, אלא מכל הקריות הסמוכות. כך, בנוגע לחי פארק, לקריון, לקניון לב המפרץ, או לכל אטרקציה, בילוי או פעילות מהנה שמפעילה אחת הקריות.

שלישית, פרויקטים המציעים דירות חדשות למכירה בקריות מאוכלסים, לרוב, בזוגות צעירים ובמשפחות בעלות ילדים בכל הגילאים, כך שאם ילדיכם חשים משועממים, תמיד יימצא לפחות ילד אחד בן גילם איתו יוכלו לבלות את שעות הפנאי ואת השעות שלאחר סיום הלימודים. מה גם, שכמו שציינו קודם לכן, מדובר בשפע של פארקי שעשועים גדולים, עם מתקני משחק, מתקני ספורט וכל מה שרק צריך ילד, כדי להעביר את שעות אחה"צ במשחק ובבטחה (לא פחות חשוב, עבורנו ההורים!).

רביעית, הסביבה הירוקה. הקריות, אמנם מתפקדות כערים לכל דבר, אבל, בניגוד לערים גדולות, כמויות העשן והפיח והצפיפות בהן נמוכות באופן ניכר מאשר בערים גדולות. בנוסף לכך, בתוכניות המתאר העירוניות של כל עיר, משוריינים שטחים ירוקים (מדשאות, חורשות, פארקים) בכמות הרבה יותר ממה שעיר גדולה יכולה להרשות לעצמה.

כך שאמרתם "סביבה ירוקה"? אמרתם קריות.

חמישית ואחרונה – תנופת הבניה בקריות. כמו שנכתב בעבר, הקריות הן ה"פריפריה" החיובית של חיפה, ולכן, טבעי שהן תארחנה בתחומן חיפאים לשעבר, אבל לא רק. הן מאוכלסות בתושבים מקומיים וותיקים שהיו ממקימי הקריות, הדור הממשיך שלהם ומשפחותיהם, בצד זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים שעברו מערים גדולות יותר (מחיפה או מערים במרכז) על מנת ליהנות מכל היתרונות שיש לקריות להציע להם ולילדיהם.

עוד כותרות