בעלי מסעדות, בתי מלון ומכבסות בצפון? מרכך מים פריט חשוב לעסק שלכם!

בתי קפה, מסעדות, בתי מלון וגם מכבסות – כל אלה מציעים שירותים לקהל הרחב, וכל אלה גם נעזרים במערכות מים שונות, כחלק בלתי נפרד מהתנהלותם. בזכות הפיתוחים הרבים של השנים האחרונות ובעיקר לאור הצרכים הקיימים וגם בשל איכות המים בישראל, מוצע כיום לענפי התעשייה השונים מרכך מים. כשמו כן הוא: הוא הופך את המים ממים קשים, המכילים מינרלים ומשקעים שונים, למים רכים, נקיים וטובים יותר. מרכך המים, המתבסס על טכנולוגיה חדשנית מתקדמת, מרחיק את מלחי הסידן ואת המגנזיום שבמים ומאפשר לכל המשתמשים במערכת המים עצמה ליהנות ממים ללא טעמי לוואי – מים באיכות גבוהה.

איך זה עובד?

חברת ווטר-טק מרככי מים, שעובדת מול תעשיות שונות, מול ענפים שונים בשוק וכמובן גם מול מסעדות, בתי קפה, בתי מלון וגם מפעלים תעשייתיים מובילים כיום, מציעה מערכת מיוחדת של מרכך מים המכילה שרף קטיוני. השרף הקטיוני מחליף את היונים שבמים, תוך ספיחת המגנזיום, הסידן והמלחים שבמים, במקום יוני הנתרן ויוני האשלגן. החלפת יונים זו הופכת את המים למים רכים: מים נקיים ממשקעים מיותרים כמו סידן, מגנזיום ומלחים למיניהם, המשפיעים על הטעם של המים ועל איכותם. את מרכך המים ניתן להתקין בכל מקום והוא פועל באופן אוטומטי וכולל תצוגה דיגיטלית ברורה ופשוטה מאד להבנה. ניתן לשלוט במרכך המים מרחוק באמצעות הטלפון הנייד, או לתכנת אותו כך שיפעל בהתאם לזמנים מסוימים שנקבעו מראש. את מרכך המים אפשר למצוא כיום במידות שונות, ולהתאים אותו לצרכים הקיימים וגם למרחב עצמו.

למה דווקא מרכך מים?

בשנים האחרונות, יותר ויותר בתי עסק וגם מפעלים החלו לשלב, לצד מערכות נוספות, מערכת מיוחדת של מרכך מים. בתי עסק אלה, כמו המסעדות, בתי הקפה, המכבסות וגם בתי המלון – משתמשים במים לא מעט, בין אם לשטיפת המזון, לשטיפת הכלים במדיח הכלים, לצרכי שתייה ולצרכים נוספים. מים קשים, מים עם משקעים שונים, יכולים לפגוע במכשירים השונים שבהם נעשה שימוש ולהותיר אחריהם הצטברות של מלחים, הגורמת לבזבוז חשמל ומובילה לעלייה בהוצאות. במקביל, היא גם שוחקת את המכשיר עצמו והופכת אותו לפחות יעיל עם השנים (הדבר נכון, למשל, לגבי מדיחי כלים, מכונות כביסה ומכשירים נוספים). מעבר לכך, הצטברות של משקעים גורמת לטעם לוואי במים, ההופך אותם לפחות ראויים ולפחות מתאימים לשתייה.

בשל המגוון הרחב שמוצע בשוק, ניתן ליהנות מהתאמה מלאה לצרכים וממערכת יעילה, שתשרת את העסק למשך שנים. בין אם למטבחים, למפעלים, לבתי קפה או למכבסות, זהו פתרון טכנולוגי חדשני ומומלץ מאד, המשפר את העבודה ומייעל אותה, ובמקביל – עוזר לחסוך בכסף.

יעוץ, מכירה והתקנה – אצלנו, בווטר-טק, תקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים

חברת ווטר-טק, שפועלת מאז שנת 2010, מתמחה במכירת מערכות מים מתקדמות ובהתקנתן. המערכות מתאימות לתעשיות השונות, למפעלים וגם ללקוחות פרטיים. החברה מציעה שירותי ייעוץ לבחירת המערכת ולהתאמתה אל הצרכים הקיימים. החברה מציעה מבחר רחב של מערכות, המיוצרות על ידי מיטב היצרניות בעולם: מערכות העומדות בתקנים מחמירים והמתבססות על טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות. החברה פועלת בכל רחבי הארץ, לרבות בצפון, ועומדת לרשות לקוחותיה בכל עת. ניתן ליצור קשר בטלפון 09-8987766 לקבלת ייעוץ בבחירת מערכת המים ומרכך המים וכן לבחור מתוך מבחר המערכות המוצעות למכירה.

עוד כותרות