ניהול כנסים בצפון ישראל

כנסים מקצועיים הם משהו שמאד רגילים אליו במרכז הארץ, בכל חודש נערכים כמה וכמה כנסים מקצועיים בתחומים רבים ומגוונים המושכים אליהם בעלי מקצוע, מתעניינים, מרצים, סטודנטים ואפילו קולגות מחו"ל… המטרה של כולם היא להקשיב להרצאות מהמומחים הגדולים ביותר שבתחום, ליצור קשרים עם בעלי מקצוע אחרים, לנסות ולהשפיע על התחום ועוד…

תושבי צפון הארץ צריכים בדרך כלל להדרים לאזור המרכז במידה והם רוצים להשתתף בכנסים מקצועיים שכאלו והעלויות בהתאם, אם לכנס שכזה עולה כרטיס השתתפות בין 80-150 ₪ אז הרי שתושבי הצפון צריכים גם להתחשב בעלויות דלק או תחבורה ציבורית גבוהות יותר מאלו של תושבי המרכז, בלינה בבית מלון במידה והכנס נמשך כמה ימים, בעלויות של אוכל בחוץ וכ"ו… בקיצור ולעניין ברוב המקרים תושבי הצפון סופגים פגיעה משמעותית בכיס במידה וירצו להשתתף בכנס מקצועי שכזה במרכז הארץ.

ניהול והפקת כנסים בצפון הארץ על ידי חברת ארטרא

חברת ארטרא היא חברה מקצועית לניהול והפקת כנסים בינלאומיים ומקומיים, החברה היא בין ה-3 המובילות את תחום זה בארץ ורוב הכנסים המקצועיים שמתרחשים בארץ הם לאחר שחברת ארטרא הפיקה אותם וברוב המקרים גם מנהלת אותם בזמן אמת.

לאחרונה חברת ארטרא התגייסה להפיק ולנהל כנסים מקצועיים דווקא באזור הצפון, זאת במטרה להקל במעט על תושבי הצפון להגיע לכנסים חשובים אלו ובנוסף גם לנסות ולהביא משתתפים רבים מאזור המרכז והדרום לאזור הצפון ובכך לסייע במעט לעסקים המקומיים בין אם אלו צימרים, בתי מלון, חנויות, מסעדות וכ"ו….

בין הכנסים המתוכננים לאזור הצפון יהיו בעיקר בנושאי התיירות והנופש, החקלאות והביטחון, תאריכים לכנסים אלו עדיין לא נקבעו אך החלטה בנוגע אליהם כבר נוצרה והקיום שלהם הוא רק עניין של זמן.

אם חשבתם אי פעם לארגן כנס מקצועי באזור הצפון, אם אתם רוצים להציע רעיון לכנס מקצועי שיתרחש באזור צרו קשר עם חברת ארטרא ובחנו את האפשרויות.

עוד כותרות