איך לבחור חברת הסעות בצפון?

אם אתם צריכים שירותי הסעה באזור הצפון, חשוב מאוד שתבחרו חברה שאיתה תוכלו לנסוע על בטוח – מכל הבחינות. הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור נכון.

  • רישיון היסעים – עוד לפני קבלת המלצות, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לבדוק עם חברה הוא האם יש בידיה רישיון הסעות בתוקף. כשמדובר בחברה בעלת רישיון אתם יכולים לדעת שמדובר בחברה שנמצאת תחת פיקוח, ולא ב"חאפר" שמנסה להרוויח עוד כמה שקלים מהצד.

 

  • בטיחות – הדבר החשוב ביותר במהלך נסיעה הוא, כמובן, בטיחותם של הנוסעים. חשוב מאוד לבחור רק בחברה שמבצעת בדיקות תקינות בטיחותיות לכל אחד מרכביה, ושבדיקות אלה מתבצעות על ידי קצין בטיחות בתעבורה. בנוסף, חשוב לוודא כי כל נהג מבצע בדיקה של הרכב לפני כל נסיעה, על מנת לוודא ככל שהוא יכול, שהרכב תקין וכשיר לנסיעה.

 

  • המלצות – כאן נכנס הפרמטר הלא מבוטל שנקרא המלצות: אם אתם מכירים מישהו שהשתמש בשירותיה של חברת הסעות בצפון והיה מרוצה, אם היא עונה על שני הפרמטרים המצוינים לעיל – כדאי שתבחרו בה גם אתם.

 

  • היכרות עם השטח – חשוב מאוד שהנהגים יכירו את השטח בו הם אמורים לנסוע, גם על מנת לבצע את הנסיעה בדרכים הבטוחות ביותר והפקוקות פחות, וגם על מנת להביא אתכם אל היעד בלי לטעות בדרך ולבזבז זמן, שיכול להיות קריטי עבורכם. אם מדובר בטיול לקברי צדיקים, למשל, חשוב מאוד שהנהג ידע מהי הדרך הטובה ביותר להגיע מאתר לאתר, על מנת שהמטיילים יספיקו לבקר בכל אחד מהאתרים המצוינים בתוכנית הטיול.

 

  • מחיר – כמובן שהמחיר הוא תמיד שיקול, אבל ציינו אותו כשיקול אחרון באופן מכוון. אם חברה עונה על כל שאר הפרמטרים ומציעה מחיר מעט יותר יקר מאחרות שלא עונות על כולן, לפעמים עדיף לבחור דווקא בה ולהיות רגועים.

לסיכום – בחירת חברת הסעות בצפון צריכה להתבסס על מספר פרמטרים, כאשר פרמטר נוסף שלפעמים מכריע את הכף הוא הכימיה עם נציגי החברה והגמישות שהם מגלים לצרכים האישיים שלכם. אם תבחרו את חברת ההסעות על פי הפרמטרים שצוינו כאן, סביר מאוד להניח שזו תהיה בחירה נכונה. טיול נעים!

עוד כותרות