איך בוחרים חברת אבטחה בצפון הארץ?

הצורך בשירותי אבטחה באזור הצפון הוא צורך ברור למדי. יש לא מעט גורמים אשר יוצרים קשר מידי יום עם חברות האבטחה השונות כדי לקבל מהן שירותים – בין אם מדובר על אבטחת אישים, אבטחת אצטדיוני ספורט, אבטחת הופעות, אבטחת יישובים, אבטחת מתקנים ביטחוניים, ואפילו אבטחה ימית. לכן, אם גם אתם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לפנות אל חברת אבטחה, יש להניח שי שלכם לא מעט שאלות שונות ובעיקרן היא השאלה כיצד בכלל בוחרים בחברת אבטחה בצפון הארץ? מהם הקריטריונים שחייבים לעמוד לנגד עינינו? בואו ונסקור כמה מהקריטריונים המרכזיים, כדי להבין כיצד מבצעים את הבחירה המוצלחת ביותר.

 

הדברים ששמים עליהם תמיד את הדגש

  • מהן ההתמחויות של החברה? – זה תמיד דגש שאסור להתעלם ממנו. חברת אבטחה בצפון הארץ שנחשבת למקצועית, צריכה לספק כמה וכמה שירותי אבטחה שונים. כלומר – אבטחה לקניונים, לאצטדיונים, למבנים פרטיים, למתקני בטחון, לכלי שיט, ועוד. אפשר שאתם אומרים לעצמכם שאתם לא זקוקים לכל שירותי האבטחה הללו, הלא אתם זקוקים אך ורק לסוג אחד. אולם בכל זאת, ההתמקצעות של חברת האבטחה צריכה להיות משהו שאתם שמים לב אליו. ההתמקצעות הזו היא חשובה כי היא מעדיה על הידע שנצבר בחברות האבטחה, על ההכשרה המתקדמת של המאבטחים, על היכולות המיוחדות של החברה, ועוד.
  • הכשרת המאבטחים – עוד היבט שכדאי לבחון אותו לעומק נוגע להכשרה של המאבטחים עצמם. אל תחששו לפנות בשאלות להנהלה של חברת אבטחה שאתם מתעניינים בה. בררו למשל האם המאבטחים נדרשים להוציא תעודת יושר לפני שהם מתחילים לעבוד? האם בחברת האבטחה משקיעים בהכשרה מיוחד תעבור המאבטחים? האם בוחרים באנשים שהם יוצאי יחידו תרביות עם רמת רובאי גבוהה? האם מבצעים הערכה פסיכולוגית למאבטחים בטרם שוכרים את שירותיהם? הדברים הללו חשובים במיוחד אם אתם מעוניינים להעסיק מאבטחים חמושים עם נשק חם – שכן מדובר על אנשים שצריכים לפעול בקור רוח ולהפעיל שיקול דעת משמעותי באירועי חירום שונים.
  • האם יש המלצות? – כשאתם מחפשים חברת אבטחה בצפון הארץ, נסו לבדוק האם יש לה המלצות שונות מגורמים ברחבי הארץ – בדגש כמובן על אזור הצפון. כדאי גם לבדוק האם ההמלצות הן מגורמים אשר קשורים לאופי הפעילות שלכם. למשל, אם אתם צריכים מאבטחים בלתי ספר וגנים – חפשו המלצות של מוסדות חינוך רלוונטיים. כדאי להתמקד באזור הצפון מסיבה פשוטה – כי מעבר לצפייה במכתב ההמלצה, תוכלו גם ממש ליצור קשר עם המוסד עצמו ולברר פרטים נוספים על שירותי האבטחה שהוא קיבל והדבר הוא פשוט ונוח.

 

האבטחה היא בידיים שלכם

זה נכון שחברת האבטחה אחראית על החיים של כל מי שנמצא בשטח המאובטח – אבל זו האחריות שלכם לבחור קודם כל בחברת האבטחה המקצועית ביותר שתוכלו למצוא. לכן, ערכו סקר מקיף בין כלל החברות שפעילות בצפון הארץ, ורק לאחר מכן, תוכלו לבחור בחברת אבטחה מקצועית באמת בלב שקט.

עוד כותרות