לגור בצפון- חלום שמתגשם!

איזה חבל ארץ הוא היפה ביותר? ספק אם ניתן לחלוק ולערער אל הקביעה החד משמעית- הצפון. יופיו הוא רק אחת הסיבות לאטרקטיביות שלו ולהיותו מקור משיכה לזוגות צעירים, אשר רואים אותו ובוחרים בו כמקום מועדף לבניית בית ומשפחה.

חברת נדל"ן מצמצמת עבורם את המרחק שבין החלום לבין הגשמתו ומאפשרת בימים אלה את מימושו. דירות חדשות בצפון "ישר מהניילון"- במירכאות ובלעדיהן – מהוות עבור זוגות ומשפחות צעירות את בית החלומות האולטימטיבי שלהן.

לריחוק ממרכז הארץ יש גם יתרונות. כיום, עם התפתחות אמצעי התקשורת, ניתן לבצע עבודות רבות (ודאי חלקים מהותיים ומשמעותיים מהם) באמצעות המחשב, ובכל מתייתר הצורך לנסוע עד למרכז הארץ. החיסכון בזמן ובכסף הוא משמעותי ביותר.

איכות החיים בכל מובן- אקולוגי, נפשי, חברתי ועוד – מחזקת ומעצימה את דימויו של הצפון כמקום שמהווה יעד טבעי ומועדף לבחירת זוגות צעירים לבנות בו את ביתם. פיתוח והרחבה של כבישים קיימים, סלילתם של כבישים חדשים, בואה הצפוי בשנה הבאה (2016) של רכבת העמק, שתחבר בין בית שאן לחיפה, מקלים כיום על התנועה אל הצפון וממנו ובתוך כך הופכים אותו נגיש יותר עבורם. האמת? קל להתלהב מהצפון וקל להתאהב בו. מי שפוקדים אותו לעתים תכופות חווים את הקסם שבו.

 

 

 

 

 

 

 

 

הצפון האטרקטיבי והאולטימטיבי

אף שמחירי הדיור בכל הארץ עולים כיום, אין כל ספק- ניתן להשוות ולהיווכח באופן שיסיר ויסלק אפילו את צל צלו – כי מחירי הדירות, לרבות ואולי בעיקר דירות חדשות בצפון הארץ, נמוך יותר באופן משמעותי מאשר במרכזה. המחיר, המהווה באופן טבעי שיקול מרכזי, גם אם לא ראש וראשון לשיקולים וגם אם יחיד ולא בלעדי להחלטה על רכישת דירה, הוא גורם משיכה חשוב ומשפיע ביותר. מחירים מפתים, תחרותיים ואטרקטיביים, נותנים לזוגות רבים את ה"פוש" האחרון להגשים את חלומם לרכוש דירה בצפון.

מי שמתכננים לגור בצפון ורואים בכך הגשמת חלום ניצבים כיום בפני מגוון גדול של דירות באזורים שונים, בשכונות חדשות בערים צפוניות. בין אם הקושי לרכוש דירה בתל אביב בפרט ובמרכז בכלל מניע זוגות צעירים ומשפחות צעירות (מי פחות, מי יותר) להעתיק את מקום מגוריהם לצפון הארץ ובין אם הסיבה לכך היא אהבת הצפון וראיית היתרונות הרבים הגלומים בו- כיום קיים היצע גדול של דירות חדשות בצפון המאפשרות למעוניינים לעבור לחבל ארץ יפה זה לעשות זאת בתוך זמן קצר ביותר.

עוד כותרות