יתרונות רכישת נדל"ן בצפון הארץ

בעוד שרוב האנשים בישראל חולמים לרכוש דירה במרכז הארץ, קיים אחוז של אנשים שעושים מעשה חכם אחר ורוכשים נדל"ן בצפון הארץ. בין אם זה מבנה תעשייה להשכרה או דירה בצפון הארץ המעבר לצפון מאפשר לכם חיים בסגנון אחר שרוב האנשים אינם רגילים אליהם.

אופי צפון הארץ

צפון הארץ הוא אזור המאופיין בהרים, עצים וטבע מדהים. בעוד ששאר הארץ (מרכז ודרום הארץ) מאופיינים בנוף מדברי, חופי ים וכדומה הצפון מאופיין בעיקר בטבע מכל עבר. צפון הארץ נחשב טיפה מרוחק ורוב המקומיים שם "ניזונים" מסופר מרקט מקומי או חנות מקומית. בחודשי התיירות, יולי עד אוקטובר, צפון הארץ מתמלא בתיירים הבאים מתוך הארץ ותיירים הבאים מחוץ לארץ. כאשר מדברים על תחום הנדל"ן בצפון ניתן לראות פרויקטים רבים המתחילים לצוץ, שכונות מגורים, פארק תעשייה, מקומות בילוי רבים ובעיקר רכישה של קרקעות לפרויקטים עתידיים.

יתרונות רכישת נדל"ן בצפון הארץ?

  1. חיים בקצב אחר – החיים באזור הצפוני של הארץ הם חיים בקצב אחר משאר אזורי הארץ. בעוד שהחיים במרכז הארץ ובחלקים מסוימים בדרום הארץ זזים בקצב מהיר מאד, מהעבודה, ללמודים, להקפיץ את הילדים וכדומה. החיים בצפון הארץ הם חיים אטיים יותר, כל דבר קורה לאט יותר ולכל דבר יש זמן. החיים בצפון הם חיים שמתנהלים בעיירה קטנה, כפר או ישוב כך שהכול קרוב יותר אחד לשני.
  2. שקט מרגיע – אחד הדברים המשמעותיים ביותר בצפון הארץ הוא השקט שמיד מכניס לאווירה של רוגע. הרבה אנשים שבתהליך כניסה לבית חדש או בתהליך רכישה של בית חדש רוצים לרכוש בית עם אווירה טובה, זהו אחד הדברים הכי חשובים כאשר קונים דירה.
  3. אוויר הרים צלול כיין – צפון הארץ ידוע באוויר הצח שעוטף אותו. אוויר צח בכל שעות היום ובכל ימות השנה. האוויר הצח של הצפון מצליח למשוך גם תיירים רבים וגם אנשים המחפשים דירה או בית לטווח ארוך.
  4. סוג פרנסה אחרת – בעוד שאזורים רבים בארץ מתעסקים בפרנסה מסוג של הייטק, עבודה משרדית וכדומה הצפון מרובה בעבודות מסוג אחר כגון חקלאות, צמחייה, חנויות מקומיות, אמנות וכדומה.
  5. מחירי הנדל"ן זולים ויש סבסוד של מחיר הדירה – אחד הדברים שהכי מצליחים למשוך דיירים רבים חדשים לצפון הוא שמחירי הנדל"ן הדירות הם מחירים זולים יותר בהרבה ביחס לשאר האזורים בארץ כמו כן, בהרבה אזורים בצפון יש סבסוד של המדינה על אדמות וקרקעות שעומדים להירכש.

דירות במרכז מול דירות בצפון – מחירים

אחד הדברים שהכי מצליחים למשוך אזרחים רבים לעבור לצפון הוא המחירים של הדירות ובכלל של תחום הנדל"ן הוא נושא המחירים. מחירי הנדל"ן בצפון הארץ נחשבים למחירים זולים ביחס למחירים בשאר אזורי הארץ. אנשים הנמצאים בתהליך רכישה של דירה יעדיפו לרכוש דירה בצפון הארץ מאשר דירה חדשה בשאר האזורים בארץ בזכות המחיר הזול. אנשים מבינים שדירה במחיר טוב היא דירה שכדאי מאד להיאבק עליה. הרבה אנשים יודעים שרכישת דירה במרכז היא דירה שעולה מחיר כמעט בלתי סביר ולכן יעדיפו לעבור לצפון הארץ וכך להעלות את איכות החיים שלהם ולהוריד את מחיר הדירה שלהם

עוד כותרות