דירות חדשות למכירה בצפון הארץ

בעוד שבמרכז המדינה מחירי הדירות הגיעו לשיאים כאלו שאפילו אנשים עמידים מתקשים לרכוש דירה חדשה, אצלנו בצפון הארץ מחירי הדירות עדיין שומרים על שפיות כלשהי, נכון שגם אנחנו חווינו עליית מחירים בשנים האחרונות אך אין להשוות זאת למחירי הדירות שהגיעו בגוש דן ובאזור השרון.

אם למדינה היה את מעט הרצון והמעוף לעזור לפריפריה לשגשג ולהתרחב היו מסדירים כבר ממזמן את עניין התחבורה הציבורית, מפתחים את קווי הרכבות ואת הנתיבים המהירים, מכניסים תחרות כדי להוריד את מחירי כרטיסי הנסיעה וגם אלו שעדיין תקועים ברצון העיקש שלהם לגור ב"מרכז" היו מבינים את ההיבט הכלכלי הכדאי ואת האפשרויות שזה פותח בפניהם.

פרויקטים חדשים בכל רחבי הצפון

בימים אלו פרויקטים חדשים של גדולות מחברות הנדל"ן בארץ נבנים בכל רחבי הערים הצפוניות והישובים, אפילו בכפר תבור כיום ניתן למצוא בנייה בשלב מתקדם של כמה מאות דירות חדשות שיוצעו למכירה בקרוב והציבור שמתקשה לרכוש דירה במרכז הארץ יתפלא לגלות עד כמה זה שונה כאן בצפון.

ההחלטה על לעבור לגור בצפון בדרך כלל יורדת מהפרק בעקבות ההתרחקות ממקום העבודה שנמצא במרכז אך אם אתם רוצים להתקדם עם חייכם, לרכוש דירה חדשה ולהתחיל לחיות בנכס שלכם סוף כל סוף זוהי ההזדמנות, במוקדם או במאוחר רכבת ישראל ומשרד התחבורה יבינו כי יש לאפשר גישה נוחה יותר וזמינה יותר לתושבי הצפון שרוצים וצריכים להגיע למרכז הארץ וכאשר זה יקרה כל התנאים יבשילו לכך שהצפון יתפתח מהר יותר וחזק יותר וטוב שעה אחת קודם.

מאמר זה הוא תור דעה של תושב צפון ותיק העונה לשם צבי כינרת, המאמר נכתב מתוך כאב עמוק למתרחש במדינה, ההזנחה של ממשלות ישראל לאזורי הפריפריה והאטימות שלהם לבעיית הנדל"ן בארץ.

עוד כותרות