איזה חברה הכי אטרקטיבית לחיוג לחו"ל?

כולם מכירים את הבעיה שהם נוסעים לחו"ל: כל אחד רוצה שתהיה לו את האפשרות לדבר עם הבית באמצעות הטלפון הסלולרי, אולם כמובן שהמחירים כיום הינם מחירים שהם מאוד גבוהים ועבור נסיעה של כמה ימים צריך לשלם סכומים שיכולים להגיע למאות שקלים לחבילה מסוימת מה שמקפיץ משמעתית את התשלום החודשי לחברת הסלולר. הבעיה הייתה, שבמקרים הללו הלקוח היה שבוי, שכן היה צריך להיענות להצעות שניתנו לו על ידי חברת הסלולר שלו מבלי יכולת להתנייד לחברה אחרת לפחות זמנית.

עם זאת, המצב הזה הסתיים וכעת משרד התקשורת עבד על רפורמה חדשה שבאה להטיב עם הצרכנים. כך, שלקוח שמעוניין בכך, יוכל לנדוד עם המספר שלו לחברה אחרת אך ורק לימים שבהם הוא נמצא בחו"ל ואין באמצעות הרפורמה החדשה מספר ימים מינימאליים שבהם צריך לשהות בחו"ל על מנת לנייד את המספר, כף שהצרכנים יוכלו לבחור בחברה שתציע להם את התעריף המוזל ביותר.

במקרה הזה, החברה האטרקטיבית ביותר לנייד את המספר במידה ונוסעים לחו"ל הינה איך לא חברת גולן טלקום ששברה את שוק הסלולר הישראלי. פרט לכף, עוד במסגרת הרפורמה, צפויים לחייב לקוחות אך ורק על פי שניות שיחה וגלישה של קילו בייטים ולא על פי דקות שיחה ומגה בייטים, מה שכמובן גם העלה את החשבון שהם היו צריכים לשלם בסופו של דבר. הרפורמה, צפויה להיכנס לתוקף עוד כחצי שנה בערך, בתחילת שנת 2015.

עד אז, כדאי ללקוחות השונים לבדוק את המחירים שהם משלמים ולבחון את החלופות הקיימות. מבחינת האטרקטיביות, גם כאן חברת גולן טלקום מציעה את המחירים הזולים ביותר: 35 אג' לדקת שיחה מאירופה ו99 אג' לשיחה מארה"ב והודעת טקסט.

אפשר כמובן לקנות סים בינלאומי ולהוזיל גם כן את עלות השיחות, אולם הדבר כרוך בהחלפת המספר הקבוע. וכמובן שמומלץ להיעזר בתוכנות רשת חינמיות כדוגמת וויבר ווואטספ.

עוד כותרות